New York! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu New York! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

New York!

Door: RobbertvanOeffelt

Blijf op de hoogte en volg Robbert

10 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jahoor! Me eerste werkdag zit er alweer op, ik ben veilig aangekomen in New York!

De reis hiernaartoe was wel een boek waard, sjongejonge, wat een circus! Ik was wel zenuwachtig voor de douane in USA, maar nu eerst vanaf het begin:

Zaterdag 7 juli had ik mijn afscheidsconcert met Muurbloempje, een gig van 45 minuten waarbij we Daaikpop even zouden laten zien wat Westlandse Rock n Roll nou precies is!

En wat een feest was dat! Niet alleen Muurbloempje, maar ook Sixth Ocean en Legrement hebben laten zien dat ze kennen rocken. Ik zag onszelf al over 10 jaar staan, nogsteeds rockend en hier en daar een koter....wat een prachtbeeld!

Nu kneep ik er alleen tussenuit, dus hadden de jongens een vaarwel lied gemaakt; welk me zwaar viel. Gelukkig kon ik het nog net droog houden, zodat me vrienden dachten dat ik een stoere vent was. Maar man, dat was mooi! Net als de surpriseparty die me ouders me gegeven hadden, godver ik heb wel een gouwe pik op dat gebied.

Veel geluk en veel te gekke vriendene, familie die mij supporten met wat ik doen, ik kan het niet genoeg zeggen:

Dat is een topgevoel!!!!!

Maargoed maandag vloog ik de lucht in via London naar New York. Niets speciaals, even zitten en gaan. Ik was wel zenuwachtig voor de douane, want dat is me half aangepraat. Maar dat heb ik ook laten gebeuren, dus ik moet het mezelf ook aanrekenen.

Maar voordt ik bij de douane in New York was, kreeg ik het al aan de stok met de abu Dhabi van Internationale Security in London!

- ik vroeg aan hem of die wel Engels sprak
- hij wilde drie keer weten voor welke business ik kwam
Hij moest twee keer wachten op een te,lefoontje
Twee reizigers waren belangrijker dan mij
Ik wilde me vliegtuigen halen, werd wat boos
Hij legt me spullen aan de kant, en wacht weer op een telefoontje
.....
.....
Na drie minuutjes wachten kwam het telefoontje en mocht ik naar de VS. God en Allah zijn dank!

Na zeven uur zitten, eten, kijken en twee! Keer pissen, was ik geland in NY. Het zweet stond me in de naad, want het was best wel warm (en de douane wachtte me op ).

Maar na een losjes gesprek over de vingerprintmachine, mocht ik makkelijk doorlopen :p!

Hoppa Choppa!

Ik werd opgepikt door Enrique de chauffeur, niet te verwarren met die zangertje. Na een geinig ritje, was ik weer in me vertrouwde hotelletje.

Vanochtend ben ik gelijk gaan werken in de Cash en Carry, maar heb niet veel te doen gehad. Toch werd het half drie, dus ff boodschapper gedaan.....was me tandenborstel vergeten, dus dat is ook gelukt.

Nou heb dus eigenlijk niet veel beleeft,
Tot de volgende keer,

xx
Robb

  • 10 Juli 2012 - 21:33

    Tante Rikie:

    Hallo Robbert, Zet net mijn computer aan en zie je verslag. Leuk verslag hoor. Als je zelf ook die reizen gemaakt heb zie je het allemaal gebeuren. Ik wens je succes bij je nieuwe baan en kijk uit naar het volgende verslag, Veel groeten en het Beste daar van tante Rikie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 20921

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: