In the Middle(town) of Nowhere! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu In the Middle(town) of Nowhere! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

In the Middle(town) of Nowhere!

Blijf op de hoogte en volg Robbert

05 September 2012 | Verenigde Staten, New York

Geachte lezers!!!

Das lekker hé, zo kort weer een lekker verslagje van de knapste van man van NY!

Deze week gaat het over mijn Labor Day Weekend, waarbij ik ben gaan kamperen bij Carla de Rose en haar familie. Carla is een pittige tante, die goeie vrienden was met mijn oma; die helaas overleden is. Dus hier in Amerika was het moeilijk uit te leggen; dus zei ik: ja, is een relative ;)
Haha

Dus, vrijdagochtend was ik ff aan't bikkelen en toen dacht ik alleenmaar: als ik klaar ben stap ik in de auto en ga ik scheuren naar Middletown NY!
Hoe mis kon ik het hebben!!

Ik stapte om 13:00 in de auto en belandde van de ene traffic jam in de andere traffic jam. Daarbij reed ik dwars door Manhatten, dus met al haar fantastische stoplichten na elke centimeter. Dus dat schoot niet echt op. Om 14:00 was ik net Manhatten uit, een ritje van 10 miles. (ong. 16 km)
Daarna reed ik via een omweg over de Hudson en stond ik op een gigantische brug ook een hele tijd vast. Uiteindelijk was ik na 3:45 uur in Middletown, NY. Dat was iets later dan mijn verwachting was. Hoopte rond 15:00 daar aan te tuffen maar werd dus 16:45.
Poehey! Toen ontmoette ik Carla gelijk, die mijn auto (die ik voor de driveway zette) gelijk kapot wilde komen slaan! Haha, neehoor. Maar ze wilde er wel wat van zeggen. Maar gelukkig kwam ik snel uit de auto zetten en was het goed!
Na even bijgekomen te zijn bij Carla thuis, reed ik samen met Dennis naar de camping. Dit was gelukkig een korter ritje, zo'n 40 minuutjes.

Aangekomen op de camping werd duidelijk dat ik lekker in de kamper mocht slapen (ghehe) en dat het plekje die Michelle, Joe, Micheal & Shelby uitgezocht hadden best van onEuropees formaat was! Ik herriner mij plekkies van 5 bij 4 meter, waar je net een Caravan en een klein tentje ken neerplempen. Maar dit was een goddelijk plekkie van 20 bij 10 meter! Waar de kamper stond, 1 grote tent, 1 middelgrote tent, de 4 auto's, de buitenkeuken en er was nog genoeg ruimte voor een eettafel en stoelen etc.! Niet normaal, wat een luxe plekkie midden in de bush bush!

Vrijdagavond hebben we gegeten en na het eten heb ik ff met Joe, Michelle, Micheal, Shelby (die allen rond de leeftijdcategorie 21-35) vallen een rondje gelopen in de Bush Bush. Dat was wel lachen, haha.
-'De rustiek uit gele sierbomen'- het is en was niet weggelegd voor mij. Maar voorderest was het een grappige wandeling waar ik veel gelachen heb!

Daarna zijn we allerei spelletjes wezen doen, UNO, Srew-Your-Neighbour en nog een paar. Maar het geniaalste kaartspelletje was Asshole! Haha, een korte uitleg:

1. De stapel kaarten wordt opgedeeld
2. 4 is de laagste kaart en de aas het hoogste. Een twee is het allerhoogste en als je die oplegt, wordt de stapel 'gecleard'. De 3 is een joker, dus die kan als elk cijfer gebruikt worden.
3. De eerste speler begint met 1, 2, 3 of 4 dezelfde nummers. In de rest van die ronde moet iedereen proberen boven het gegooide nummer(s) uit te komen.
4. Wanneer je hetzelfde nummer opgooid, moet de speler naast je zijn beurt overslaan.
5. Wanneer je 4 dezelfde nummers opgooid, wordt de stapel gecleard.
6. Wanneer er 2 dezelfde nummers op het veld liggen en jij heb de 2 andere nummers in je hand; kan je die snel opgooien en wordt de stapel gecleard.
7. Elke keer als een stapel gecleard wordt, wordt er door iedereen een slokkie uit zijn biertje genomen!
8. Aan het eind van het spel heb je een winnaar: President en een verliezer: Asshole en het aantal mensen daar tussenin.

Als Asshole:
Moet je delen
Bier halen
En je hoogste kaart aan de President geven

Als President:
Je krijgt de beste kaart van de Asshole
Als je 2x in een rij President bent, mag je een regel invoeren
Je kan tegen iedereen onder je zeggen, dat ze een slokkie pils mogen nemen

Nou, dus het klinkt bijhoorlijk fout natuurlijk. Maar het was lachen, zeker met als je 2x President bent mag je een regel invoeren; haha.
Enkele voorbeelden:
- De Vikingregel
Als degene die de regel invoert, met zijn handen een soort Vikinghelm op zijn hoofd maakt; moeten de andere spelers snel gaan roeien met hun twee handen. Wie dat als laatst doet meot een onschuldig slokkie pils nemen.

- De D-regel
Niemand mag drink, drunk or drank zeggen, wie dat wel doet moet een slokkie pils nemen.

- De little-man rule
Wanneer je een slokkie van je pils wilt nemen, moet je eerst een klein mannetje van je pilsje afhalen. Doe je dat niet, dan moet je een nieuw mannetje nemen en het opniew proberen. Na de slok moet je het kleine mannetje weer terug op het flesje zetten.

- De dansmove-regel
Zogauw degene die een dansregel instelt een dansmove doet, moeten de andere spelers dit nadoen. De laatste, die moet zijn verdriet verdrinken in een slokkie pils.

- De duimregel.
Eigenlijk netzoals Ezelen, wie als laatst zijn duim op de tafel legt is die sjaak haha.

Nou, zo kan je je fantasie de vrije loop laten en tot diep in de nacht bezig zijn met een spelletje Asshole! ghehe.


Zaterdag
Op zaterdag heb ik lekker uitgeslapen! Dat is het vermelden waard, dat was zeker 2 maanden geleden dat ik dat ff lekker gedaan had :D

Daarna zijn we wezen eten bij een wegrestaurant, hebben we pils gehaald bij een winkeltje (Was wat veel opgegaan de avond ervoor) en zijn we naar een Barnsale geweest. Oude rommel in een garage is dat meestal, maar dit was een schijn Barnsale/ stiekem was het een antiekzaakkie.

's-Avonds hebben we nog lekker gegeten en daarna hebben we weer een lang potje Asshole gedaan. Dat was genieten!

Zondags weer lekker uitgeslapen en toen kwamen de ouders van Dennis en vrienden van Dennis en Carla. Na een hotdoggie en een burger vond ik het welletjes en ging ik om 15:45 rijden naar huis. Om 18:00 was ik thuis en had ik een topweekend gehad!

Toen, zag ik dat mijn vorige huisgenoten uit huis waren en er nieuwe binnen zijn. Ik greep gelijk mijn kans en heb de koelkast en over schoongepoetst! Daarnaast heb ik sneaky even wat leftovers van me roommates overgenomen (scherpe messies en een shake-machine); dus dat was weer een goedkoop kooppie ghehe.

Maandagochtend even gewerkt, maar dat werd stiekem nog wel laat. Waarom dat was, ken ik helaas niet vertellen. Haha, lijkt net of ik bij de Secret Servise zit, maar sorry.
Gisteren ook gewerkt (dinsdag) en toen werd het ook laat! Me accu van de auto had het begeven, de acid kwam eruit zetten en het stonk een uur in de wind! Als knakworstjes die overtijd zijn.

Die moest even vervangen worden en heb ik gelijk maar even gedaan; anders loop ik daar ook maar weer lang mee te sukkelen. Dus dat heb ik even gefixxt! (goed hé) haha, $110. Kooppie van Jooppie.

Nou dat was het voor dit weekend,
Hoop dat jullie met mij in een later stadium van het leven het spelletje Asshole! willen spelen haha, dat wordt lachen!

xx
Robb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 20924

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: