I’m sexy and I know it! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu I’m sexy and I know it! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

I’m sexy and I know it!

Blijf op de hoogte en volg Robbert

11 September 2012 | Verenigde Staten, New York

Hi lezers,

De week is weer om gevlogen! En als de tijd snel gaat, betekent dat 1 in: Ik heb het naar me zin! (Of ik ben aant slapen..) Ben nu druk bezig met een afspraak te maken met het Amerikaanse Consulaat in Amsterdam om me laatste hand te leggen op me visum aanvraag, dus binnekort ben ik weer (eventjes) terug te vinden in Nederland. Waarna ik voor 18 maanden verdwijn in de Concrete Jungle of New York City, tot April 2014! En ik ben er klaar voor! Heb al aardig wat Tarzan kreten geoefend in me leven!

Zondag.
De wekker gaat alweer af, pff dat was een kort nachtje. Half dronken trek ik mijn schoenen uit en zet ik de douche aan. Toch ook maar mijn kleren uitgedaan, anders wordt het ook zo bende. Het water is bar en bar koud, das wel nodig anders wordt ik niet wakker. Ik poets mijn tanden even snel om wat alcohol te lozen uit me mond, ondertussen pak ik mijn sleutels en gooi ik nog snel me sigaren uit me achterzak.
Die waren al op, dus ik stap in de auto en voor de goeie moed zet ik de radio even uit.

Ik tuf rustig en kalm naar me werk, daar staan ondertussen al 3 klanten te wachten tot ik ze ga helpen. Met een brede lach ontmoet ik ze en zodra ik mijn werk binnenloop hoor ik kneiterhard Rammstein door het bedrijf...Robert was al aanwezig en had zijn Rammstein CD op 100 gezet. Meer slaperig dan wakker pakte ik alles wat ik nodig had en holp mijn klanten weg.

Binnen no-time was het 8 uur, ik stapte weer in me auto en reed terug naar me kamer. Na een mislukt skype-gesprek heb ik het enige gedaan wat me te wachten stond....slapen. En dat was heerlijk!

.....96 uur eerder
Het is woensdagochtend, onder spanning stap ik in de auto. Gisteren is mijn accu gemaakt en ik hoop dat de auto nu start. Het sleutel stop ik het stopcontact..

Pruttel.
Pruttel.
HOPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAA CHOPPA!

Spontaan begin ik te zingen: That’s The Way..A-ha A-ha, I like it, A-ha A-ha.

Woensdagmiddag mag ik vervolgens weer ff boodschappen doen en heb ik gelijk een Toner gekocht voor mijn printer. Dit is lekker voor mijn expensesheet, krijg ik wat money back! Yeah, Robbie got back.

......72 uur eerder
Het is veel te vroeg. Half 3 stond ik paraat om alvast te werken in de koelcel, nu is het 8:00 en loop ik meer te sukkelen dan te werken. Gelukkig heb ik nog wat werkjes te doen en ben ik pas rond 11:45 klaar. Ik ben er al op ingesteld dat ik binnekort terugkeer naar mijn veilige haven in NL,, dus dat hangt als een zwaard boven me hoofd.

Als ik smiddags even geslapen heb ontmoet ik 1 van me nieuwe kamergenoten, wat een rare snuiter. Drinkt elke dag een sixpack bier weg en komt uit Noord-Engeland; bijna Schotland. Dat hoor je ook wel aan zijn accent, hij is een bewaker bij een ziekenhuis. Nou, als ik hem als bewaker zou tegenkomen en ik had een pilsie op...blaas ik hem weg. Maargoed, ik blijf aardig en we drinken een pilssie; ouwehoeren een beetje en toen vond ik het wel weer welletjes. Aju paraplu, ik ga lekker slapen.

...48 uur eerder
Ik wordt wakker en ben boos. Ik had gisteren moeten wassen, nu moet ik me ongenaamste kleding aan, want tja die blijven liggen en dan moet ik als een speer gaan wassen smiddags. Dat doe ik dan ook.

Ondertussen blijf ik me maar bedenken waarom het me niet lukt om een keer los te gaan op een donderdag of zaterdagavond. Ondertussen weet ik dat me tijd voor de 1e keer bijna ten einde is, ik wil en moet losgaan deze week. No Matter What!

Het is 21:00, en ik krijg mezelf niet gemotiveerd om te gaan party-en! Dus ik duik me nest in en denk: ajoh dan niet.

...24 uur eerder
Lekker werken.

...22 uur eerder
Klaar met werken! En ik heb een plan, ik ga alvast me koffer voormieteren met alle giften die ik aangeschaft heb voor het thuisfront. Eerst schiet ik nog even langs de Macy’s!
Ze hadden een superkorting dag, dus ik had 2 spijkerbroeken, 2 shirts en 1 sweater voor een lousy $90!
Ken je nagaan, dat was cheap-ass!

...20 uur eerder
Rij weg bij de Macy’s. Rij naar huis, gooi me nieuwe kleren in me kamer en stap in de metro naar Times Square, ik ga nog even langs een souvenierswinkeltje om de laatste kadootjes te scoren voor in me koffer en dat lukt allemaal!

...16 uur eerder
Mijn macaroni is weer goed geluk! Lekker smikkelen en smullen met die handel!
Daarna kijk ik nog op me dooie gemakkie de ene serie na de andere.

...12 uur eerder
Het is 8 uur en het is nu of nooit! Ga ik nog uit of niet. Ja, ik ga!

Let the adventure begin!

(Ja hier hebben jullie op gewacht, wat heeft die Robb allemaal uitgevreten op zaterdagavond!?!)


Ik stap in de metro en ben opweg naar DownTown NYC, ik wil een beetje in de East Village uitkomen; omdat daar volgens mij wel aardige muziek te luisteren is. Als ik overstap op Grand Central, zie ik dat ik in een metro kom met meer uitgaand publiek.

Ik zie een groep gasten, een groep overdressed ladies, een groeppie aziaten en mezelf in de spiegel. Ik neem de proef op de som en hoop dat de groep overdressede ladies naar een leuke club gaan. Want tja, ik weet toch niet waar ik heen moet dus ik probeer maar wat. Als ik vervolgens die meiden een saaie club in zie lopen, is dat idee van de tafel.

Ik loop wat rond, ik weet niet waar ik ben; maar gelukkig heb ik mijn Ritmeesters bij me. Dus die zullen mij iig even warm houden, met mijn nieuwe rode shirt aan (gekocht bij de Macy’s) loop ik wat rond. Opeens moet ik erg pissen en sprint ik een parkeergarage in, waar een man zo aardig was mij even gebruik te laten maken van het toilet. Dat was wel ff nodig, haha! Tja, als het regent moet je gewoon vanzelf opeens naar de plee! Haha

Het was ondertussen 10 uur en ik was nogsteeds aan het rondlopen, ik dacht bij mezelf: wat ben ik moeilijk aan het doen! Grote kans dat ik die mensen hier nooit meer tegenkom, dus ik ga een dans-club opzoeken om lekker lomp te dansen!

Nou, die vond ik. The Pyramid Club, ik kwam binnen; moest entree betalen en vervoglens was het nog errug stil in de club. Beneden was er harde techno, dat was niks voor mij. En op de bovenverdieping was ’80-dansmuziek, van Billie Jean naar David Bowie naar Tina Turner en weet ik veel wat ik allemaal gehoord had. Haha, iedereen danste als mallootjes; dus dat kon ik ook wel!

Dus ik was lekker aan het dansen, niet alleen; dat is saai, dus ik bivakkeerde over de dansvloer tussen de verschillende groependoor. En als een echte prooi-jager ging ik opzoek naar het leukste groeppie natuurlijk, tja lijkt me logisch. Dus ik stond daar ff te dansen met 2 meiden, toen gingen ze opeens aan de zijkant zitten. Tja, daar heb ik niks aan. Ajú bedankt en tot nooit.

Toen werd de sfeer een beetje apart in de club, er kwamen bar danserressen van het niveau: Ughh, Gatsie-Bah! Dus ik moest mijn biertjes beschermen die op de bar stonden, ja in meervoud!
Ondertussen kwam er een luguber meissie naast me staan, die wel gediend was van deze knappe Hollandse jongen...dacht ik.
Tot ze opeens $’s vroeg om aan haar te zitten, nou...voor geen goud! Howdo en bedankt!

Nou, ondertussen had ik dus al veel vrienden gemaakt in de bar. Zeker nadat ik aan de bardanserres gevraagd had of ze wilde wisselen met de barmeid. Oja, das nog wel een leuk verhaal!

Ik kwam binnen in die club, en het eerste wat belangrijk is voor mij, is het bier en daarna het vrouwlijk schoon. Dus de ideale combinatie is natuurlijk, inderdaad!, de barvrouw!
En ik loop die tent dus binnen en zie een goed uitziende barvrouw staan, ik denk nou, ik ga ff zorgen dat ik later op de avond nog even ken lullen met der. Ik sta rustig aan de bar te wachten op de leuke barvrouw, komter opeens uit me dode rechterhoek de 2de barvrouw aangelopen! Donders, plannetje mislukt!

Anyway, back to the story. Ik had geen vrienden gemaakt en met mijn overvloed aan mannelijk testoron moest ik toch nog even een kansje wagen. En dat is uiteraard gelukt bij een groep meiden die een bachelorette partie aan het houden waren...

...en opeens was het 3 uur en stond ik in een andere bar. Hoe ik uberhaupt in die andere bar gekomen ben, is mij een mysterie. Ik voelde even of ik mijn portemonnee, mobiel en sleutels in me zak had en die had ik; dus zei ik de groep meiden gedag en ging ik opzoek naar mijn metrootje die me naar huis moest brengen.

En het leek of de metro’s zich onder de grond verstopt hadden! Heb voor me gevoel uren rondgelopen zonder ook maar 1 metro te vinden, dus uiteindelijk zat ik om 4 uur in een metro.
Door het late tijdstip en de onregelmatige rijdtijden van de metro, was ik uiteindelijk slaperig en dronken om 5:30 in me bed. Maar het was het dubbel en dwars waard!

Xx
Robb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 20918

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: