The end is here - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu The end is here - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

The end is here

Blijf op de hoogte en volg Robbert

17 September 2012 | Verenigde Staten, New York

Netzoals die 80-jarige oorlog die eigenlijk maar 76 jaar duurde, is dit het einde van mijn 90 dagen in New York. De trip is telt 72 volle dagen en helaas is die vanavond (alks ik het vliegtuig instap) ten einde.

Wel is het zo dat de tijd voorbij gevlogen is, niet normaal! De zomer is voorbij en ik heb hier enkele dingen bezocht, maar ook al veel geleerd professioneel gezien. En je weet het, wie het maakt in NY; kan het overal maken!

Ik wilde dit korte verslagje toch even plaatsen om duidelijkheid te geven in mijn verslagen, voordat ik opeens PATS BOEM in Nederland ben; zonder dat ik daar bijna een woord van gerept heb in me verslagen haha!

In NL zal ik door blijven gaan met mijn verslagen en vervolgens zal mijn trip van 18 maanden ook 78 weken lang te volgen zijn op deze site!

Dat wordt smullen geblazen!!