Gekkies, Nerdjes en Robb - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu Gekkies, Nerdjes en Robb - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

Gekkies, Nerdjes en Robb

Door: Robb

Blijf op de hoogte en volg Robbert

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, New York

Hey geachte lezers!

Helaas heb ik een daggie verstek laten gaan, dus hebben jullie me blog een dagje later! Maar dat maakt jullie toch niet uit, hoop ik dan...

Vorige week wat het een superweek! Veel gebeurt, voornamelijk op de dinsdag en woensdag; ik hou jullie niet langer in spanning: hier is mijn nieuwe blog!


Rock ’n Roll 2
Nadat ik vorige week enthousiast aankondigde op bezoek te gaan bij een bandje, kwam ik uiteindelijk terecht bij een manager en zijn zoon. De zoon is de gitarist in 4 projecten en ken aardig pingelen. De vader was, in mijn ogen, daar alleen iets te enthousiast van en noemde zichzelf dan ook de manager van al zijn projecten. Oké....aardig vent; maar manager.

Uiteindelijk heb ik wel ff hard gerockt op Ain’t Talkin’Bout Love en Johnny B. Goode, waarbij ik natuurlijk enthousiast was over Johnny B. Goode/ een echte Rock ’n Roll-klassieker!
Helaas merkte ik wel dat ik flink wat moeite had om mijn zangniveau te halen (als je het een niveau mag noemen ;) ), dus dat merkte ik wel de volgende ochtend. Had stiekem een beetje zitten forceren, maarja zonder strijd! geen overwinning!

Een dag later kreeg ik een mailtje waarin stond dat ze de auditie goed vonden, maar ze zochten iemand van een andere sound en style. Hun wilde meer de metal kant op en ik meer de Rock ’n Roll! Tja, dus helaas pindakaas.

Basement Apartment
Ik had de hoop na 7 dagen al bijna opgegeven, maar toen had ik opeens 3x beet! Mensen die mij terugbelde over een apartementje en dus ging ik dinsdagmiddag op bezoek bij een Basement Apartment op 50-34 41 Street in Sunnyside, NY. 20 minuutjes lopen van me werk, en 6 straten dichterbij van waar ik nu zit!

Met een keukentje, badkamertje, kamertje en een leefruimtetje; en een eigen deur! Vind ik het een prima deal! Dinsdagavond gelijk met de landlord een praatje gehad en Donderdagavond met $2000 op zak de deal gesloten. Haha, ik voelde me een bad boy met al dat Cash in me tassie!
27 oktober trek ik in, in mijn basement apartment; dan volgen er meer foto’s!

Kamerverhuur.
Ondertussen moet de kamer waar ik nu in zit verhuurt worden en dat eist zijn tol!
Even een anekdote:
Zondagmiddag ga ik rond 6/7 uur slapen, omdat ik er maandags om 2 uur snacht uitga. Dus ik lig lekker te tukken in me bedje, gaat om 9 uur savonds opeens het licht aan! Ik kijk in me slaaptenue de kamer rond, staat me huidige landlord aan een grietje me kamer te showen! Noujah joh, wat een gekkie!

Late night activity
Toen werd ik woensdagnacht uit me nest gebeld door me chauffeur over bloemen die vastgehouden werden op het vliegtuig. Dus had ik ook niet veel nachtrust meer voor de donderdag, wat ook een lange dag is. Maar door de snelle handelingen, liep alles wel gesmeerd donderdag! Das was mooi en spannend!
Walmart, High-line, Hell’s Kitchen FleaMarket
Dat zijn de bezichtigingen die ik gedaan heb afgelopen week. Zeker de Walmart stond hoog op me lijstje om even te bezichten haha. Wat een winkel is dat! Ze hebben er serieus alles! Echt Alles! Dus daar heb
ik mijzelf 3 uur mee kennen vermaken, zonder rijtijd meegerekend, hihi.

De High-line was een ideetje van me Pa, die had ff gegooglet en kwam tot die ontdekking dat ik daar maar is ff een kijkkie moest gaan nemen. Ik lui en moe op stap naar de High-line, dat was ook niet verkeerd! Een oude vrachtvervoersbaan uit 1840, die zich nu leent voor een rustig wandelingtje in de stad maar toch uit de stad.

Hell’s Kitchen FleaMarket, stelde een beetje teleur. Je moet weten ik ben wel een sensatiezoeker en als er dan alleen maar prul leg, is het een beetje zonde van me tijd. Daarnaast was alles net iets te blinkend en iets te opgepoetst om echt van echte waarde te zijn; tegenvaller!

Comic-Con.
Haha, wat een lijpo’s hebbie! Maar ook genieten! Even beginnen bij het begin;

De FleaMarket was niks, maar in me ooghoek zag ik ‘de Avengers’ voorbij komen lopen. Wel apart om Iron Man in Reallife te zien, maargoed. Ik kijk ze na, zie ik daar opeens Batwoman en Batman rondlopen.
Nu zag ik een verbinding, ik achter de horde verklede mensen aanlopen (sensatie!!).

Blijkt dat Comic-Con bezig is. Helaas had ik op dat moment de ballen niet om van iedereen foto’s te maken, maar ik zag mensen verkleed als:
- Riddle
- Joker
- Fairy Odd Parents
- Avengers (ja dames, ook met Thor)
- X-men
- Wonder Woman (met en zonder panty)
- Black Window
- Pickachu, Raigo, Ash Ketchup
- Allemaal aziatische gekkies

Dus, dat was wel even een bezichtiging. Misschien voor de lol volgend jaar een kaartje scoren om even tussen al de gekkies en nerdjes te lopen; hahaha!


Dat was het weer voor deze week,
Veel succes en spreek je later,


xx
Robb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 20895

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: