De bom - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu De bom - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

De bom

Blijf op de hoogte en volg Robbert

02 Maart 2013 | Verenigde Staten, New York

Zo, dat moet geen gewoonte worden. 4 weken voor een nieuw verslagje, maar ik trap gelijk de deur in en leg de bom neer.

Robb is going to be for 2 more years in the USA.


Vorige week was mijn toezichthouder, ookwel baas, in New York en we hadden het erover. Hoe bevalt het, hoe vind hij dat het gaat, hoe loopt alles nu, blablablala. En toen, Robb wil je langer blijven? -Ja tuurlijk! Het gaat goed en ik wil graag meer doen. 1,5 jaar is zo voorbij; dus we maken er 3,5 jaar van! Ze gaan beginnen met papieren voor 2 jaar extra, dus ben benieuwd.


Voorderest,
Ben ik druk geweest met Valentijn. Dit heeft mij veel werktijd gekost en weinig rendement opgeleverd. Veel bloemen waren vertraagd met alle problemen van dien. Dus dat was minder prettig.

5K/3 miles
Over 3 weken is het al zo ver, dan ga ik 5 kilometer of 3 miles afzien. Van 0 meter naar 5000 meter hardlopen, eigenlijk klinkt het niet zo veel. Ben druk bezig om te zorgen dat ik 30/45 minuten ken hardlopen maar het valt nog te bezien of het gaat lukken!

Graag wil ik hierbij degene bedanken die mij alreeds gesponsert hebben: totaal ga ik $200 doneren...En het ken nog meer worden!!
No problemo! Dus als je nog wat geld in je oude sok heb zitten, ik moet het nu toch al lopen haha.

Dat was wel minder, eerst dacht ik er nog onderuit te komen nadat ik aan de beademing lag na 5 minuutjes hardlopen., Maar gelukkig zetten we door en ga ik ervoor!

Maar bedankt als je me gesponsert hebt!!

Huissie, bedje en !
Een TV! Yeahhhhh! Heb gewoon een 32" aangeschaft met en Roku. De Roku is een dingetje waardoor ik online gelijk kan streamen voor $7,99 de maand. Helemaal goud, series/films etc. Nou, daar werd ik natuurlijk wel blij van!

Drukke week.
Mijn baas was langs geweest gelijk na Valentijn, dus ik had een mega drukke week!Gelukkig was het wel gezellig en hebben we echt MEGA veel gedaan. Klanten bezocht/rondgescheurd en ook veel gegeten. Veel gegeten! Ging me weken training., hahahaha.


Werk
Op werkgebied gaat het ook goed, heb wel wat druk om alles goed te doen., Maar als mensen mij iets in de handen leggen om te doen, ken ik het maar beter; beter doen!
Dus, hoop werk; maar dat overleef ik wel.. haha


Dit was even een korte update,
als ik weer iets te melden heb kom ik weer in de lucht!

haha


Groetjes,
Robb

  • 13 Maart 2013 - 18:16

    Oma En Opa Van Oeffelt:

    HAllo Robbert, even een verhaaltje van ons. We hebben het erg leuk gehad in Thailand. Elke dag zonneschijn en meer dan 30gr. Lekker eten iedere dag ergens anders. Hadden ook een fiets gehuurd. Gingen we karren zag ik het niet zo goed en waren ze een nieuwe weg aan het aanleggen ,rijd ik zo in het net gestorte beton in. Lekker bij de tijd, sprong er nog snel af en riep sorry,sorry, maar het voorwiel stond er in Kwamen ze met een pletrol om de weg te herstellen. Op 24 april word ik geopereerd voor de staar en dan zien we wel wanneer het 2de oog aan de beurt is. Pa is naar de huidarts geweest en hebben ze twee stukjes achter zijn oor er uitgehaald en op kweek gezet moet hij over 2 weken bellen voor de uitslag.is het niet goed dan gaat hij naar de plastische chirurg we zien het wel. Wanneer moet je de hardloop wedstrijd doen? Horen we nog wel van je. Zaterdag heb ik een high tea van Sabine met 23 dames. leuk toch het is deze week ontzettend koud, veel wind en ijs koud. het vriest wel iets maar de wind is zo koud. Veel meer nieuws hebben we verder niet. alles gaat goed en we hobbelen rustig verder. Hopen gauw weer wat van je te horen,hou je goed,doe voorzichtig en een dikke kus van je oma en veel groetjes ook van opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 20898

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: