Tropical Flower Business - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu Tropical Flower Business - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

Tropical Flower Business

Blijf op de hoogte en volg Robbert

15 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Dames en Heren, Jongens en Meisje,

Ik ben officeel geld waard voor het bedrijf! Heb me eerste dollars verdient in de Tropical Flower business. Vorige week woensdag kwam er een mannetje langs die een aantal tropische bloemen verkoopt en ik ben de hele week bezig geweest deze bloemen te verkopen aan mijn klanten.
Een unieke ervaring en met horte en stoten heb ik er een paar verkocht! Oléééééé!

Donderdag- Bonnendag
Donderdag 8/9 was het weer zo ver, na een kutochtendje op me werk. Ging ik even de was doen. Na even lekker alles gewassen te hebben kom ik terug bij de auto en wat zie ik daar! Een oranje enveloppe met een boete van $117! Gotverdikkie!
Dat is twee, nog 1 en ik ben uit. Haha, maar gelijk betaalt en thuis aangekomen maar even mijn ogen dicht gedaan om een het even van me af te slapen.
's-Avonds heb ik de fim The Hunger Games gekeken op me Ipad, dat was wel ff dik. Door snufjes en de download kwaliteit van me zus, had ik he mzomaar op me Ipadje binnen 24-uur! Dat is gotver wel lekker! Dus daar heb ik van genoten.
Vervolgens heb ik een biertje gedronken en een sigaartje gerookt in een cafeetje aan Queens Boulevard. Toen begon er ook nog 2 mannen op de achtergrond een soort Nick en Simon, Simon en Garfunkel-showtje op te voeren, dus heb ik wel evne van kunnen genieten. Toen het 10-uur was ben ik voor een nazakkertje geweest bij Wendy's ghehe. Altijd lekkah!

Vrijdag
Na een kort ochtendje werken (niet veel te doen), was ik om 11:30 al klaar. Dus ik als een speer richting New York City! Hier heb ik me tegoed gedaan aan de New York Library!
Dat was een waanzinnig gebouw! Bekleed met marmer en in Renaisance-sferen (schrijf je dat zo?), heb ik daar een aantal uurtjes rondgehuppelt. Daarbij ben ik nog bij Union Square wezen kijken, dat was eigenlijk niet zo boeiend! haha en toen ben ik bij de Grand Central Terminal geweest.
Een groot station waar heel veel metrolijnen samenkomen, dus dat was wel leuk om te zien. Groot. En dan bedoel ik echt GROOT! haha
Daarna tevreden en voldaan naar huis gegaan en toen was het de beurt om zaterdag te shinen!

Zaterdag
2-3 weken geleden was Elizabeth al naar me toe geweest om te vragen of ik klaar was om mee te helpen aan de Stock-take. Alles wat we op voorraad hebben hier in de C&C moest geteld worden, hoewel ik voor een ander bedrijf werk dan de C&C; heb ik mijn hulp aangeboden.

Vervolgens zat ik zaterdag van 10 tot 16 op me knietjes, op me billetjes en bijna op me hoofd allerei soorten voorraad-dingen te tellen. haha, wel lachen.

Na alles geteld te hebben, ben ik samen met Elizabeth, Sunny, Hannah en Abby naar de Salt & Fat geweest een hip-Aziatisch restaurantje aan de Queens Boulevard (dit is een weg en niet daadwerkelijk een boulevard ;) ).
Hier kregen we op Tapas-wijze, Koreaans/Amerikaanse versnaperingen voor onze kiezen. Erg lekker! De eend, de steak en de pittige kipwrap waren mijn favoriete :P Haha.
Met drie zoete biertjes (Abricot nogwat) was ik tevreden en ben ik naar me huisje gestrompeld.

Zondag,
Was het weer vroeg dag. 6 uur ging me wekkertje en naar 2 klanten weggeholpen te hebben; stapte ik om 8 uur in de auto om richting Sara in Brooklyn te rijden. Ik moest even een bestellinkie doen, dus heb dat maar even gedaan.
Klant blij, ik blij. Ik weg. Huppakee als een speer naar huis, ff skypen met het thuisfront en vervolgens me spullen gepakt om richting Manhatten te gaan!
Uiteindelijk ben ik beland bij de Central Park Zoo.
Veel diertjes voor zo'n kleine ruimte en het was niet echt druk! Heb rustig alles kennen zitten bekijken, dus dat was wel ff genieten!

Daarna naar huis gegaan en weer wezen pitten! Haha en dan nog moe zijn ;)

Maandag
Een lange dag op het werk en smiddags even wezen slapen want 's-avonds zou ik een pilsie doen met Silvio en zijn dochter. Natuurlijk gaat deze sexhaas voor zijn knappe dochter, haha, zo zijn wij mannen nou eenmaal. Maar helaas belde Silvio af, dus zat ik uiteindelijk lekker thuis met de film Operation Battleship en een lekker bussie Pringles en met de Corona-engeltjes die op mijn tong stonden te piesen.
Ja, ik moet ergens even mijn slap ouwehoer-praatje kwijt in het Nederlands! haha. Anders is het ook weer zo gek, lees op ze engels:
Like Corona-Angels are peeing standing on my tongue. haha

Toen was het DINSDAG!
En toen vergat ik mijn verslag te schrijven, dus die krijgen jullie nu pas op de woensdag! Lekker puh!

Dinsdags ben ik nog even naar een zangleraar geweest om te kijken of het klikt en wat was, maar helaas voor hem. Ik ben natuurlijk veel te verwend geweest met mijn zangleraresje in Nederland. Dusja, veel gezweef verder was ik er weer klaar mee. Howdo, bedankt en tot nooit.

Daarna heb ik weer klokjerond geslapen, terwijl ik eigenlijk naar me Spaanse restaurantje wilde. Nouja, die haal ik vd week nog wel ff in! Ghehe, niet verkeerd :P

Dat was het weer voor deze week,
Hou jullie taai! En het zijn nog maar 8 weekjes ofzo,
En dan kom ik ff terug in NL,

xx
Robb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 20982

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: