'Vakantie' en weer gestart! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu 'Vakantie' en weer gestart! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

'Vakantie' en weer gestart!

Door: De meest aantrekkelijke man uit NY en omgeving

Blijf op de hoogte en volg Robbert

02 Oktober 2012 | Verenigde Staten, New York

Opeens was mijn '90 days of NY' ten einde op 17 september, maar had ik gelijk 10 dagen 'vakantie'!

In deze vakantie heb ik ongeveer iedereen ontmoet die dat wilde, heb ik de 25-jarige huwelijk van me ouders gevierd, mijn VISA gekregen voor 18 maanden, het laatst geslapen in me bedje aan de 's-Gravenzandseweg, Lallend genoten van Nevermind, Bier gedronken als water, Verschrikkelijk lekker gegeten en gedronken bij de Hudson, Snoep gekocht voor een weeshuis, Gewerkt bij Van VLIET Overseas, Gelachen met veel gabbies, Een vliegtuigticket geboekt voor 6 maanden, Gezongen bij de bandsessie van Muziek Tactiek,Gegeten/gebakkiet bij de Bou, La Place, Mokka, Mirell en gewoon thuis achter de buis! Besteld bij Perfect en ondertussen ooknog geslapen, maar voornamelijk veel gelachen!

Was dus een raar gevoel van vakantie! Haha

Nu ben ik weer terugin de States, en alles ging eigenlijk wel goed bij de douane. Heel gemakkelijk gaven ze mij toegang tot het vliegtuig in London en tot het betreden van de staat New York. Super zo'n VISA!

Terug in me kamertje, voor nog maar 30 dagen; begin ik een grotere hekel te krijgen aan me huisbaas. Vanaf nu heet die dan ook centendief ghehe. Gelukkig snapt die er niks van als ik dat in ze gezicht lachend zeg haha.

Maar het begon zondag al;
Hij dacht even sneaky een nieuw tapijt neer te leggen en dat ik het wel ff goed vond dat hij ff al mijn spullen zou verplaatsen. Nou, daar was ik natuurlijk niet echt heel blij mee. Zal wel goed bedoeld zijn, maar ik ga ook niet in zijn slaapkamer rondwandelen en alles even verplaatsen. Sjongejonge, centendief. Maargoed dat was nogeens zo erg, maar wat hij me maandag flikte!

Maandag.
Ik was in opperbest humeur! Ik had geld gekregen van me opa's en daar ging ik is lekker een aquarium voor kopen. Ik heb al een mooi modelletje gezien tijdens mijn wandeling zondagmiddag; maar wilde eerst nog naar een grotere zaak in Brooklyn voordat ik besloot wat ik ging doen. Voor de netheid ging ik even vragen aan me centendief of ik een aquarium mag hebben op me kamer. En hij zei gewoon nee! liever niet. Nou...toen zakte me broek af..Hij was in de overtuiging dat het ding zou omvallen; nou ik heb aardig wat Aquariums gehouden en daar is er nog geeneen maar zomaar van omgevallen maar ik dacht: Naja, zak patat, ik ga hier nu echt zo snel mogelijk weg!

Dus vanochtend heb ik gelijk ff gereageerd op een aantal studio's in the neighboorhood hhaha.

Ik ben ook bezig met een bandje, het is wel een beetje aan de harde kant en beetje hoge stemmetjes. Iron Maiden, Black Sabbath (voornamelijk Dio-materiaal), Led Zeppelin, Kiss, Van Halen; dus even koekeloeren wat dat wordt. Zijn jonge gabbies; 17, 17 en 20 en ze motten naast een zangert ook nog een bassist. Nou, ik zie het wel. Ik ga Ain't Talkin 'Bout Love (Van Halen) als auditienummertje doen; dat komt wel goed ;)

Nou, dat was weer het begin,
Hoop dat jullie me een beetje blijven volgen haha.

Als je me iets wilt toesturen staan hieronder mijn contactgegevens!

Ajú.
Robb


Robbert van Oeffelt
38-16 Skillman Ave
Long Island City, NY 11101

Mijn telnr: 06-51003724; is buiten werking!
#Dames! Stuur aub ff een mailtje, anders leest me broertje zometeen alle pittige berichtjes!

  • 05 Oktober 2012 - 11:27

    Jack:

    Robb, één ding valt me weer een beetje tegen van je.
    Noem je elke tent waar je lekker heb gebakkiet, maar waar is in hemelsnaam de mooiste tent van het westland?

    Have fun!

  • 05 Oktober 2012 - 13:17

    Robb:

    de BARRABATS!

  • 10 Oktober 2012 - 22:13

    Tamara:

    ja he alsof ik jou nu pepernoten ga toesturen,
    eer ze erzijn , zijn ze voor centendief en ben jij allang verhuisd.
    dusssss als je het niet erg vind, wachten wij nog even
    tot die tijd keur ik elke pepernoot of die wel verstuurd mag worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 20934

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: