2013!!! Here we goo - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu 2013!!! Here we goo - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

2013!!! Here we goo

Door: Robb

Blijf op de hoogte en volg Robbert

28 Januari 2013 | Verenigde Staten, New York

De beste wensen!

Haha, zo laat heb ik nog niemand de beste wensen gegeven voor het nieuwe jaar; maar eens moet natuurlijk ook de eerste keer zijn!


Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:
2012 heb ik gezellig afgesloten met de gehele familie op Times Square. Hier was een marathon aan de gang, die precies om 12 uur startte. Verschillende grappige, mooi en geile pakkies kwamen voorbij. En niet alleen de pakkies waren bij sommige vrouwelijke lopers de moeite waard!
Maar hier heb ik verder weinig van meegekregen, want tja; we waren toch met de fam op stap…

..Het was een drukke maandag. Heel de maandag stond ik als een stuiterbal te bouncen op het werk. Want vanmiddag zou mijn fam landen op JFK! Dus ik zat der zin an. Het weekend had ik nog snel wat boodschappen gedaan, zodat ik genoeg eten en zitplaatsen voor het gehele gezelschap had!

Op kerstavond haalde ik ze op en gelukkig paste het allemaal in mijn autootje…in 2 keer. Maar wel in 1 keer in de Man Cave! Alles stond al klaar, ff de laatste dingen op tafel gezet en we konden startte met het kerstontbijt!

Ik ga niet elke dag deze rond bespreken, dus ik ga van de hak op de tak en de dagen zullen ook niet echt chronologisch zijn. Maargoed, het gaat om het idee he! Een hele maand, dat is gotver ook wel weer wat! Haha.

We hadden allemaal zo NY-Passie, waarmee we 7 dagen lang allerlei toeristische plekkies voor noppes konden bekijken. Sommige waren geslaagd en de NY SkylineRide; nou daar hebben we het niet meer over. Dat was een mislukking. Daar wil en moet je niet heen willen. Wat een kolerezooi, excuses voor mijn uitspraak daar, maar uren wachten voor een kermisattractie uit het jaar 0; nee niet echt het wachten waard.

Ok. Wel leuk was een Food-On-Foot-Tour. Dit leidde ons door MidTown in Manhatten langs verschillende lekkere eetplekkies. Dat was intressant en lekker te pruimen! Erg leuk.
Daarnaast zijn we op een boottochtje langs de Manhatten geweest, wel koud maar erg leuk!
Natuurlijk werktte ik ook nog een aantal daagjes; en dit was goed te combineren!!
Met de Rockerfellah’s Top Of The Rock, 9/11 Memorial en Central Park; hebben we heel wat bezichtigingen hier gezien in New York.

..Central Park oud&nieuw. Hier de sterke verhalen van Robb. Ghehe. Ik en Matt hadden dorst. Dus we gingen ‘ff snel’ op zoek naar een Deli waar we wat pils konden score nom het nieuwe jaar in te luiden. Nergens een Deli te vinden en ondertussen tikte de minute weg. Gelukkig vonden we uiteindelijk een Deli en ik ging snel naar binnen om wat echte Hollandsche Heinekjes te scoren en wat fris voor het jonge volk. Dus, ik in me tassie gemikkerd en terug naar Central Park. Lopend kwamen ik en Matt erachter dat de tas wat zwaar was. Dus dit hebben we professioneel opgelost door beide alvast een blikkie bier te drinken. En hier gebeurde het!!
De leerling versloeg de meester; Matt had hem sneller op dan ikzelf. Donders. Ik word oud!

Na dit festijn gingen we terug naar huus.

Daarnaast nam ik de fam ook mee naar mijn Food-On-Tours. Gelukkig hoeven we niet z over te lopen hiervoor, het was namelijk met een drive-thru: De WENDY’s! Joehoe. Het geschenk uit de hemel, haha.
Hier waren we da nook 3x te vinden in de 2,5 week dat ze langs geweest zijn. Een success dus! Haha

Daarna zijn zee en weekendje bij Carla geweest en hebben ze meer gekocht in Mall’s en Outlet Stores dan ooit tevoren. Dus de stichting ging met zakken vol spul terug naar NL. Hihihi.
Gelukkig hadden ze op de heenreis hun tassen vol met kadootjes…voor mij! Haha. Dat is altijd goed (tip voor de bezoekers!!! Moods –sigaartjes. Altijd goed ;))

Dus dankzij me mams en paps had ik weer spijkerbroeken, kussens, bedlakens, handdoeken, theedoeken, onderbroekkies eigenlijk alles wat handig was. Daarvoor hierbij nogmaals DANK!

Toen ging de familie nog ff langs bij me werk en daarna moisten ze helaas weer terug naar huis. En heb ik heel hard thuis gehuild. Oke dat is niet waar, maar wel mooi voor een dramafilm.

Daarna ben ik druk bezig geweest met skypen met het thuisfront, werk en de Man Cave ‘gezellig’ maken. Dit resulteert natuurlijk in een geweldige artistiek verantwoorde Man Cave en een goeie solide baan in NY. Alles loopt eigenlijk zo lekker in NY, dat ik het helemaal zie zitten. Voorlopig ga ik nog niet terug naar NL. –zeg ik nu.

Costa Rica loopt goed, S-Afrika heb ik net me schouders weer onder gezet en gelukkig zorgen mijn collegas dat de Hollandse bloemen ook lekker blijven gaan. Dus ik blijf lekker bezig. Daarnaast ben ik met de Cash en Carry ook met verschillende dingen bezig; dus ik ben multie-de-pultie lekker bezig haha.

Oja,
Gisteren heb ik de IQ-test ingevuld en ik had 54 vragen goed! Jaja, Taal had ik er 5 fout en 1tje in de categorie geheugen. Die spelletjes waren wel moeilijk zeg! Uiteindelijk had ik een IQ van 134. Nou, dat is ietswat te groot voor mijn hoofd haha. Maar wel grappig, 134. Je kan er zo weinig mee, behalve zeggen dat je het hebt. Dus hierbij.

Daarbij ben ik op zoek naar sponsoren! Op 23 maart 2013 ga ik 3 Mile (hard)lopen voor het geode doel! Als je zin heb op mij te sponsoren hierin, kun je mij een e-mailtje sturen om te vragen voor meer informatie! Je ken me e-mailen op: rpwvanoeffelt@gmail.com.
Het goeie doel is kindertjes in Afrika zonder drinkwater. Ahhhh. Heel zielig, dus daar ga ik wat aan doen. Inschrijven kost voor mij $20 en ik hoop $35 minimaal op te halen aan sponsorgelden. Dus komop, tast in je buideltje en sponsor die Robb!

Iedereen die me heb gesponsort krijgt na afloop een fotootje opgestuurd van mijn getrainde sixpack na de race. Goeie deal! Of niet dames???


Ja, wat doe ik mezelf aan. Ik he been conditie van een theelepel, maar ik loop met een paar collegas mee van de Cash en Carry! Wordt leuk en wed maar dat ik het ga uitlopen!!

Dit was het voor nu,
Hoop dat je weer van genoten heb en tot de volgende keer!!


Ajuuu

Robb

  • 29 Januari 2013 - 15:34

    Mia Van Oeffelt:

    Hallo Robbert, Je hele verslag gelezen.leuk hoor. Alles goed hier,veel regen vandaag.
    Arend is jarig vamdaag en we zijn op de koffie geweest. Feem was er ook en Bella en Joop.Verder allespieko bello. Hou je goed groetjes Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 903
Totaal aantal bezoekers 21550

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: