Like A Rolling Stone, yeah! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu Like A Rolling Stone, yeah! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert Oeffelt - WaarBenJij.nu

Like A Rolling Stone, yeah!

Door: Robb

Blijf op de hoogte en volg Robbert

09 Oktober 2012 | Verenigde Staten, New York

Deze week heb ik besloten dat ‘Like A Rolling Stone’ van Bob Dylan mijn Amerikaans avontuur-liedje wordt! Gewoon omdat het een lekkere groove heb en daarbij ooknog voldoet aan mijn Rock-n-Roll eisen; dus helemaal Bar!

Werk
Afgelopen week was het niet zo druk op het werk, het was dus rustig. Pas maar op, dit wordt een verslag van de inkoppertjes! Haha, geintje natuurlijk! Maar het was niet veel, toch heb ik weer een leuk omzetje gemaakt met het verkopen van 8 dozen Tropical Bouquets en voor aankomende week heb ik een bestellinkie lopen voor 7 dozen Ginger Bouquets. Dus ik ken wel zeggen; Dat handeltje loopt wel lekker!

Rock!
Afgelopen weekend ben ik op vrijdag en zaterdag uit geweest! Op vrijdagavond ben ik naar de bar gegaan waar Bob Dylan groot is geworden, maar ook Lady Gaga. Daarnaast hebben Rock ’n Rollhelden als: Bill Haley, Everly Brothers, Etta James, Neil Diamond en Stevie Wonder ook Act de Presense gegeven in deze tent; dus dat beloofde wat! (ik verwacht een grote zaal, hihi)

Een klein zaaltje met in het midden een podium omringt met bankjes waar mensen kunnen zitten aan tafeltjes; die net groot genoeg zijn om 2 glazen op te zetten in de breedte en een lengte hebben van 2-3 stoelen. Echte drinktafeltjes dus. Ondertussen stond er een bandje te spelen, welk me niet echt trok. Dus voor de 1e impressie dacht ik: Ha! Dit had zo ergens in’t Westland kennen bennen. (hihi)

De tweede band was een soort Bostonse (band uit Boston) Selah Sue. Een vrouwelijke scherpe zangeres met een lekker beukende beat op de achtergrond. Hier heb ik wel van kennen genieten, alleen die biertjes. Donders! $7 per glas, nou dat was zelfs voor mij een beetje veel! Aan het eind van die band komt er een wijffie van 40 langs lopen (in een veel te jong outfitje) om haar dochter te promoten. Ik kijk ff naar de foto op het blaadje, nou dat zal wel niks worden. (hihi)

Zat ik er toch mooi 3! Keer naast op 1 avond!
Het was de Kaileigh Jade Band, eerst staat de band op het podium. 1 echte metalhead met haar tot aan ze kont, 1 net-niet-Jason-Mraz met een akoestische gitaar en een leip petje en een normale drummert en tja ooknog een bassert. De bassisten zijn eigenlijk altijd wel hetzelfde, toen ik het clubbie van 4 zag staan, weet je gelijk wie de bassert is. Maargoed. Toen ze begon ze podium te beklimmen, tijd ging nog nooit zo sloom! Net als een film, hieronder kort samengevat wat ik gezien heb in die ene seconde:

10” hoge leren hakkies (die bedriegen mij 3x; kontje naar achter, borsten voorruit en paar cm groter)
Heeeeeeele lange beentjes eronder
Een zwart western shirtje (waar Axl Rose jaloers op zou zijn)
Blonde lokken van hier tot aan Tokio
En een all american Cheerleader bekkie

Laat ik het kort zeggen: Ze had me aandacht.
En toen ging ze zingen, gotverdikkie! Een hard zwoel stemgeluid met een bluesrock achtergrondsbandje!
Superdik!

Nieuw equipment!
En toen hadden me paps en mams nog een verrassing voor me! Een supernieuwe DELL Laptop, moest hem wel ff halen; maar wat is die dik zeg! Hufterproof, dus dat is ook Robbertproof en heb der een echte Swissknife-laptoptassie bij. Ook aardig hufterproof dacht ik zo! Haha

Daarnaast ben ik opzoek naar een appartementje om in te wonen en vanmiddag ga ik me eerste bekijken! Dat is een overwinning opzich, want zoveel reacties terug of telefoons die opgenomen worden; zijn er ook weer niet haha. En als ze opnemen is het een Lugubere Lenny of Mismakende Michelle. (ik vind ze leuk verzonnen, al zeg ik het zelf!)

Maargoed, binnekort meer over appartementjes, voor 31 oktober mot ik wat nieuws hebben.

Rock n Roll!
Vanavond ga ik ook op bezoek bij de band, vorige week ging het niet door. Dus vanavond mag ik proberen mijn Rock ’n Roll leven voort te zetten in een nieuwe band, als het goed voelt uiteraard.
Kijken of ze voldoen aan de maatstaven van de ex-zanger van zowel de magnifieke band Rocken Op Sokken als de Rock ’n Roll sensatie Muurbloempje!

Koud!
Als laatst, ff snel, is de temperatuur omgekeerd. Was het zaterdag 35 graden celcius, Maandagnacht was het een koude 9 graden. Pff, heb wel gelijk een warm dekentje gescoord bij de Target. Blijf ik lekker warm snachts!


Spreek jullie volgende week weer!

xx
Robb


  • 10 Oktober 2012 - 10:56

    Sjor:

    rock en ro helemaal goud!
    wanneer komt je eerste cd uit??

    massol
    sjor

  • 10 Oktober 2012 - 22:10

    Tamara Schalke:

    he robb,
    kick, word jij de nieuwe axel ? regel je gelijk die lekkere blonde chick als backing vocal
    ja dat wordt nog wat daar. wil wel front seats he , assie beroemd ben ha ha
    have fun!! wij zitten deze week weer te johanbeukele, is die jongen ook weer van de straat ha ha
    tot mails

  • 14 Oktober 2012 - 17:00

    George Wennekers:

    robbie de stones gaan weer voor concerten 2 in londen misschien ook 2 in new york .kijk op m n facebook naar een link .leuk dat je lekker bezig bent.voor nog meer energie ;de marathon van new york komt er weer aan .go for it

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Robbert

Op 9 juli 2012 vertrek ik voor 90 dagen naar New York! Dus zoals Frankie al zei: I am about to make a brand new start of it Right there in old New York

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 20904

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 17 September 2012

90 days of New York

29 September 2012 - 30 November -0001

Dutchman in New York

Landen bezocht: